به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، محمدرضا شیخ بهایی، مدیر عامل شرکت فناور توسعه تجارت آواتاج با بیان اینکه نیاز سنجی و ایدهپردازیها قبل از ورود به شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان انجام شد، گفت: طی 7 ماه تحقیق و مصاحبه با مردم و کسب و کارهای مختلف ایده محوری شرکت شکل گرفت.
وی بیان کرد: در واقع با تغییر سبکزندگیها و توجه به فضای مجازی بر آن شدیم تا از این فرصت به نفع رونق کسب و کارها استفاده و در این راستا برای تبلیغات و دیده شدن آنها چارهاندیشی کنیم.
مدیر عامل شرکت فناور توسعه تجارت آواتاج راهاندازی سیستم هوشمند تجزیه و تحلیل کاربران در فضای مجازی را ایده محوری شرکت عنوان کرد و گفت: با این سیستم، تجزیه و تحلیل الگوهای رفتاری کاربران فضای مجازی برای بهبود فرآیند کسب و کار در دسترس قرار میگیرد.
شیخبهایی با اشاره به وسعت این نرم افزار در پوششدهی خواستههای کاربران، گفت: بیش از 150 مجموعه از این نرم افزار با نام (user map) یا نقشه کاربر استفاده کردند و در سال گذشته به صورت عمومی در فضای اینترنت در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
وی میزان دقت و حساسیت این نرم افزار را به فعالیت کاربران یکی از مزیتهای آن دانست و افزود: در واقع خروجی متقن و مستدل این نرم افزار باعث شده تا استقبال خوبی از آن صورت گیرد.
مدیر عامل شرکت فناور توسعه تجارت آواتاج، خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی کمپینهای بازاریابی در داخل و خارج از کشور را از دیگر فعالیتها عنوان کرد و گفت: اعتمادسازی برای فروش محصولات رمز پیروزی کسب و کارها در فضای مجازی است که این شرکت با تولید محتوا، ویدئو مارکتینگ و سئو این کار را انجام میدهد.
شیخبهایی خاطر نشان کرد: توسعه و پیشرفت این مجموعه فناور سبب شده تا دو شرکت دیگر در زمینه صادرات، آموزش آنلاین، سلامت و تجهیزات پزشکی، و سیستم راهکارهای فروش به نام مپسل (mapsell) از دل آن متولد شود.
تعداد بازدید : ۷۹۰ تاریخ: 1401/05/12
پربازدیدترینها
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.
تسهیل سرمایهگذاری برای توسعه اقتصاد دانشبنیان در مرکز فناوری کشور دنبال میشود
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با حضور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و همراهی رئیس شهرک، از نمایشگاه ت…ششمین همایش ملی فیلتراسیون برای بررسی راهکارهای نوین در صنایع پتروشیمی
ششمین همایش ملی فیلتراسیون فردا و پس فردا، دوم و سوم اردیبهشت ماه، با محوریت «فیلتراسیون در صنایع پ…